Städning i dammråttedalen

Igår var jag väldigt dåligt sysselsatt så därför förvånade jag mig själv med att ta fram min tysta drakdammsugare.
Alla råttor flydde i skräck och jag, som var helt trött på att de skulle fastna under fötterna hela tiden, ångrade inte en sekund av denna halvtimme.

Och nu fortsätter utrotningen av dessa ulligt gråa nys-och-fnys pluttar.
Som ni förstått så har jag inte städat på länge, men nu är det ändring. Ansvarsfull, är mitt andra namn. HOHO!
Ska piska in mina fångar i dammsugarpåsen. Jag är herren på täppan!
Skönt att ha makt för en gångs skull. Inte sant?

Nu tror ni säkert varför jag sitter här...Jo, jag tar paus. 
Något jag är ännu bättre på. ^^


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahah =) Jag hör en som förklarat krig mot dammråttorna =) GÖTT! må bästa man vinna! =P

Själv är jag en "sån" som dödar första bästa dammråtta som dyker upp! =)

SV: Kul att du gillade låten själv funderar jag på att tatuera in låten i min panna =)

2010-07-11 @ 13:29:44
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Jag är Uuuuberseriös!!! =P

Frågan är om man ska ta hela låttexten i pannan eller om man ska be någon musikfantast att omvandla låten i noter som man sen tatuerar in, det är frågan ?! Jag står inför ett väldigt tufft val känner jag =P

Seriöst så är det snyggt med tatueringar, har inte en enda men ska skaffa mig snart! =) Nacken är nice och sidan av höften och fötterna!! =)

2010-07-11 @ 13:52:40
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Man kan inte kommentera första och andra inlägget bara så du vet =)

Tycker du gör helt rätt i att klä dig lite ögongodisaktigt idag =) heheheh

SV: Ja det var riktigt mysigt =) gott att spanien vann med =) wiiiihoooo =)

2010-07-12 @ 11:27:02
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Haha, sött inlägg om lanet! ^^



Och tack så mycket! Glad jag blir. :-)

2010-07-13 @ 15:52:09
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0