Spya med fredag, mjukglass med söndag

Jag har inte skrivit på ett tag. Vad kan jag ha gjort som fått mig glömma min blogg?
Min gamla bästis Ronja. Och det är Fallens Dagar i Trollhättan.
Då betyder det att jag festar med min gamla bästis och hennes två kompisar.
Fast det började bra så slutade det lite sådär.
En av hennes kompisar tar på sig hulkenkalsonger utanpå byxorna.
Och går sedan stupfull ut. Stackarn'! Kan ju inte må sådär särskilt bra.
Väl nere i centrum blir det dramatik.
Och "Hulken" spyr vid gränden.

Trots allt detta var jag gla' att fått träffa min vän.
Det är bara det att jag får lära känna henne på nytt. 
Idag så körde hon ner oss till överby. Rea! Kläder...Shit att jag inte har pengar.
Är lika dum som en korv och tittar trånande på kläderna.

Men Ronja kan verkligen skingra mina tankar.
Och sedan satt vi där och åt glass. Min glass smälte väldigt mycket. 
Dripp-dropp med spermaglass.

HALLÅ? VAD HÄNDE MED LÖRDAGEN?
Den blev inställd. Orkade inte med lördan'.
Så stygg jag är ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0