Spion i Apoteklandet

För en stund sen strök jag omkring på Apoteket Svanen och liksom ninjahoppa bland hyllorna.
Ärligt talat, kunde de bara inte satt graviditetstesterna där man ser dem. I alla fall, så såg jag de vid Intim avdelningen. Aha-äntligen-känslan kommer fram och jag står där och avslöjar mina intuitioner.
Det är bara att välja och vraka. Ett test visar, inte bara att du är gravid utan, hur LÄNGE du varit det!!! *O* 

Så om jag hade köpt det, så hade det ändå visat absolut ingenting.
Jag köpte såklart inte den dyra grejen utan ett vanligt,billigt apotekarens. Men den här råkade faktiskt visa att jag inte är gravid. En ganska stor besvikelse. Dock tror jag att testet ljuger. Har säkert gjort något fel som drack för mycket vatten(det stod att man inte ska göra det och vilket jag gjorde),kissade på fel sida,stirrat på den med mina laserögon, ja vad som helst kan ha varit faktorn... för jag tror att jag är gravid.

Punkt slut!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahah =) vill du vara gravid så är det ju jäkligt positivt om du är det, och tvärtom om du nu inte skulle vilja vara det. diggar ditt namn på bloggen =)

SV: I know, kan verkligen drömma mig bort i den bilden!

2010-07-10 @ 16:26:54
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad jag förstått nu efter att jag läst lite mer på din blogg så vill du bli mamma =)

Min bästa vän blev mamma för 1,5 år sedan och hon är lycklig som aldrig förr =) ekonomi och sådant löser sig ju alltid på ett eller annat sätt, man kanske inte ska gå och skaffa 4 barn om ingen har jobb men ett tror jag inte gör någon skada!

Jag får hålla mina tummar och tår för vad du än beslutar, själv har jag gjort abort och det var det bästa beslut jag någonsin tagit eftersom jag inte skulle vilja bli mamma när jag var 18 och dessutom var det med en kille som jag inte ens pratar med idag... idag är jag 24 och jag längtar inte efter barn än trots att bebisar får mig att smälta =) Men jag är inte redo ÄN , men är du redo så go for it =)

Take care

SV: Kul=) tack så mkt =) wiihoooo

2010-07-10 @ 16:44:25
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Tack för fina ord =) betydde mkt faktiskt, konstigt att en sådan mening kan ha större inverkan från en man aldrig träffat än en person man träffar dagligen som säger det om och om igen!?!



Om du nu inte skulle vara gravid så kan ni ju alltid skippa preventivmedel nästa gång =) om ni båda två är överens =) Hoppas du haft en fin lördag!?

Take care =)

2010-07-11 @ 01:08:01
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Håller tummarna att det är som du tror <3

2010-07-11 @ 19:11:15
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0