Mens?

Ooo...detta är spännande. Beroende på om jag ska sitta här och få något rött lingonmos i trosan eller om det blir små fötter som springer omkring här i vardagsrummet och detta blir ännu en ung-mamma-blogg.
Vad jag har lärt mig genom de inte så många 19 åren är att inte lita på något som kroppen säger. 
Och att det heller inte funkar varenda gång.

Nu när jag sitter här blir pinan så mycket mer genomtränglig.
Inte av det att jag har en molande (mens?)värk utan mer på om det skulle bli positivt i ett framtidande test.
Då blir det osäkerhet på 100%
Jag kommer säkert vara glad men orolig. Och, Alcazar, om allt går emot mig finn bara en utväg. En Exit-utgång.

Haha, men låt oss bara hoppas på att inga tårar blir spillda denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0