En sväng till Dalarna

Idag blir det avresa till Dalarna.
Jag vet inte så mycket om detta landskap mer om att de har färggranna hästar och ett bra metalband, Sabaton.
Och just nu så kan jag behöva resa bort någonstans mer än att vara fast i lägenheten varje dag.
Men först blir det en tripp ner till centrum och skaffa sig jobb.
Även idag är jag helt lealös. Alla sängar är magneter för mig.
Går omkring och vet inte vad jag ska göra för att få mig att vara vaken. Kanske lite tigerbalsam i ögonen?
Eller en kopp äcklig kaffe. 

Varför ska jag till Dalarna då?
Jag ska möta min killes släktingar idag. I alla fall den andra hälften.
Det ska även tältas så jag kommer få känna mig som en liten plutt igen. Och med det menar jag att min fantasi kommer ta mig långt ifrån verkligheten.
Vad ska ni göra denna dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0