Dalarna - Gör susen för sexlivet

Rubriken säger säkert allt, men jag ville bara nämna att jag är tillbaka.
Varit ute i bushen i nästan en hel vecka. Vacker natur,mysigt i tält och goa' varelser.
Plus blodsugande mini-Draculas, ryggvärkande luftmadrasser och förvirrande känslor.

Så ja, i Dalarna är allting sexigt.
Om man ska tro min pojkvän. Inga detaljer utlovas ;)
Vilket är lite konstigt då jag inte duschat på 5 dagar och man känner sig som en äcklig,seg snigel.
Pojkvänner som tycker att man är het utan att behöva göra någonting är väldigt gulliga eller har bara konstiga fetischer. ELLER, så är man själv otroligt sexig och vacker.

Om jag ska sammanfatta alla FEM dagar i ETT enda ord:
Sexigt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha kul:) Hoppas att ni hade det bra:)

2010-08-03 @ 19:32:17
URL: http://scenbloggen.com/sandramagnusson
Postat av: Josse

hahah xD jag VET att det är hans konstiga fetischer ;)

2010-08-05 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0