Wow...jag känner mig så trött på arbetslösheten

Jag vill jobba.
Men just nu sitter jag och gör ingenting. För jobben därute är inte värdiga mig.
Alltså,det finns hur mycket jobb som helst som säkert skulle kunna göra mig intresserad men som inte finns inom det område jag vistas i. Måste jag hitta på ett nytt jobb för att kunna håva in stålar?
Utled och less på att titta in i framtiden och se att jag kanske kommer vara fortsatt arbetslös.
Vill inte jobba inom omsorg(eller människor överhuvudtaget) eller använda hela min kropp bara för att bli utbränd och sliten i mina äldre dagar. Inte jobba i någon affär, serviceinriktat för den delen.
Så grunnandet går vidare.
I ett oändligt hav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0