Båda hjärnhalvorna använda

Idag fick jag reda på av min roliga och smått gulliga lärare från Japan, att japanerna använder båda hjärnhalvorna när de pratar eller läser japanska.
Inte undra på att jag blir dubbelt så trött varenda gång. Stensomnar i sängen och kommer knappt upp på morgonen.
Tack och lov att få använda lite svenska utan att tänka på det.
Var har jag varit då? För er som inte vet:
Göteborg. Där har jag varit nu i typ en vecka och lärt mig ett annat språk. Och ja,det luktar bränt i skallen på mig.
Mina hjärnceller är lite ringrostiga.
Och nu vill jag sova...Zzzzz!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack för den söta kommentaren., Härligt att du håller med mig!

2010-09-07 @ 20:42:14
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0