Pappa-tribute

Men jag ska vara iväg vid den här tiden.
Kunde ej åka hem till min kära pappa igår. Kände mig jättedeppig efter att ha missat den buss som skulle ta mig dit för att fira sin världsbästa,latino papa.
Jag vet inte riktigt, men jag känner att min relation till pappa är något extra.
Visst, vi har haft våra dispyter men när det väl kommer till kritan så betyder han så mycket för mig att jag plötsligt inser att jag gråter konstiga,känsliga tårar. (tycker inte riktigt om att vara känslig,har alltid varit så macho förut)
Så jag ser det som det ultimata beviset på att jag älskar min pappa.
Att kunna säga att jag saknar min pappa. Utan att skämmas.
Jag har iaf kommit till slutledningen att mitt mål i livet är att flytta till ett nära område med min familj.
För det är mysigt med föräldrar. Puss på er!
Och grattis pappa på fars dag. För dig är 365+1 dag om året som du är världsbäst pappa!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster kanin

Vad var det jag skulle fråga nu igen..?

Äh, har glömt, får komma tillbaka när jag kommit på det, höhö..

2010-12-02 @ 18:12:16
Postat av: Lillasyster kanin

Kom på vad det var jag skulle fråga dej..

Får du pengar för att folk går in på din blogg?

SVARA SNARAST MÖJLIGT!!!

2010-12-02 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0