Kortväxt och superfet - klänningen för dig

HAHAHAHGAHAHAHAGAG .. *host* *harkel* *satt något i halsen*!
Kollade nyss in på modekungen.se och såg en jättefin klänning.
Nu brukar jag inte handla där och så ville jag kolla storleken och den fans bara i one size.



Men det som var så roligt med just denna klänning var storleken.

I bysten ska det då vara 157 cm. DEN ÄR FÖR FAN LIKA LÅNG SOM JAG. Avlånga bröst,jo jag tackar.
Och längden? 64 cm!? Jag visste inte att modekungen.se var så populära för feta,kortväxta människor.
Synd. Tyckte verkligen om den klänningen :'(

Kommentarer
Postat av: Lillasyster kanin

Jag tror faktiskt att de menar tvärtom;

Längd: 157 cm, byst: 64 cm..

tror jag ..

2010-12-08 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0