You can have it all. Oh really? Varför får jag då inte det jag vill mest?

Jag märkte förra vecka att världen är framför mina fötter och skriker efter min efterlängtande närvaro. Resa,skaffa barn,bli kändis,lära sig språk, köpa villa. Allt detta vill jag ha och göra. Nästan allt är perfekt.
Det som sätter stopp är kärleken,arbetslösheten och tiden.
Vi börjar med tiden...Den tar liksom aldrig slut när man vill och när den väl gör det så har helvetet hunnit bryta ut. Snart kommer jag väl i klimakteriet och börjar bli varulv. Eller så går den här dagen så långsamt att jag hinner uppleva klimakteriet i fantasin. USCH,vilken tanke!

Arbetslösheten har ju slagit till lite överallt i Sverige och andra länder. Men jag som är jobbsugen och inte vill något än att jobba arslet av mig, kommer att få vänta ett decenium. Hur man nu stavar det.
Kärleken, tror ni nu, har tagit slut. Elden har slocknat. Kvar finns bara askan.
Nähäää nu. Så är det inte alls. Snarare så att jag är överfylld med kärlek så det räcker till alla som kommer i min väg. Bokstavligt talat. Häromdagen kunde jag bara inte låta bli att vara lite busig. Och det är farligt. Min vanliga säkerhet har blivit ruckad av en liten pyttegrej. Och jag är allvarligt rädd för att jag ska göra samma misstag igen.
Men hey, det är ju bara till att "behave":a sig. Pfft, inte när man är en översexuell liten tonåring fortfarande. Jävla lägligt också. Är väl någon månad kvar tills årsdagen. Så Rihanna, det är nog så att jag är en "Rude Girl" och du kan få sjunga så mycket du vill om det.
PFFT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0