En hel dag uppe i det blå

Idag blir det en sväng till skatteverket, och har jag tur så går jag inte och dagdrömmer hela vägen dit.
Kommer sluta med att jag ser receptionisten som en teletubbie. Måste vakna lite. Måste ändra adressen. Detta är viktigt. Absolut-absolut som min gamla lärare Martin sa.

Har ingen lust. Vill bara umgås med folk idag. En massa människor. Som jag kan vara lite hur som helst med. Har inte ens lust att leka nakenlekar heller. Någon skruv har blivit lös på sistone. Alla mina mål saknar mening. Igen. Denna situation är lite svårläst även för mig. Att bara bli sådär bedövad i känslorna har jag inte blivit på 3 år.

Jag får helt enkelt börja hata.
Då får jag nog fart på benen och känslorna och slipper hamna i ett hörn som jag inte kan ta mig ur utan att behöva göra en uppoffring. Eller så blir det helt tvärtemot och allt blir ett kaotiskt helvete precis som i barnserien "Dora - Utforskaren". Och jag har ingen önskan om att få en skrikande karta i ansiktet. Eller en klängig gay-apa med stövlar rännande efter sig.
Bäst att avsluta detta innan allt är försent och förlorat. Och hela världen förvandlats till en Roger Rabbit-Värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0