Meet me halfway...

Problem med potatisen. Jag kan inte få den som jag vill. Den enda matingrediensen som struntar i min lag.
Men nog med det. Den blev ju inte jätteäcklig. Maten blev sådär mumsig som min mamma själv gör den. Första gången på länge jag äter egenlagad mat.

Men nu till det jag faktiskt hade tänkt skriva om. Nämligen min nyfunna gamla barndomsvän.
Historien handlar om två flickor som vid ca 5 år hittar varandra på en gata i en ort som är ganska okänd.
Dessa två ska så småningom tappa kontakten men sedan återfinna den på Facebook. Och det kommer sig sen visa sig att de bara bodde 300 meter ifrån varandra, 10 minuter ifrån varandra. Helt sjukt ironiskt. Om ni frågar mig.

Så nu har vi chattat med varandra i några dagar och jag hoppas på att få träffa min bästis igen.
Och idag körde hon förbi och jag stod på balkongen och blickade ner och vinkade glatt. 

Hon mötte mig halvvägs idag. Och någon gång denna vecka ska vi återses.
För första gången på 9 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0