Syskonpassning - En storasysters glädje

Jag har turen att aldrig vara ensam.
Mina syskon är de bästa vännerna jag kommer att ha i livet och jag är tacksam.
Önskar att alla ska få ha åtminstone ett syskon. Jag har 5 småsyskon.

Och idag har jag i uppdrag att få passa min äldsta lillebror och min minsta lillasyster.
Föräldrarna och resten av syskonen har åkt för att köpa födelsedagspresenter till Aimee och därför får jag passa henne. Men nu är det dags att faktiskt "passa" dem.

Så jag ger er detta råd: Gå och skaffa er ett syskon!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

kvällens blogg är nu utsedd! godnatt!

2010-08-20 @ 23:32:37
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS

NATTENS BLOGG!



Det enda du behöver göra är att skriva att du är med.

Sen är du med och tävlar om att bli länkad inför 2000 unika besökare!



Lockande? KLICKA IN HÄR OCH ANMÄL DIG!

Och du, ju fler kommentarer du skriver, ju större chans är det att vinna!



LYCKA TILL! :D

2010-08-20 @ 23:47:08
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0