SPELREA!! Åhléns, jag ÄLSKAR dig!

Idag gick pojken min och jag ut till centrum för att handla lite kläder för hans presentkort på Dressman.
Kruxet här är att han inte är typen som tycker om kläder. Men jag lyckades ändå köpa två T-shirts, som han säger att jag får. Han gillar dem inte. Han är som en liten envis pojke som säger "Vill inte,vill inte."

Men innan vi hann in på Dressman, såg vi Åhléns lilla gatuskylt. REA, Halva priset, Film Musik Spel!
Allt jag och Chris hinner läsa, innan vi rusar in och plöjer runt bland hyllorna. Jag gick länge och velade omkring: Age of Empires Limited Edition(klassiskt och roligt spel),Harry Potter-spelen The order of the phoenix och The Halfbloodprince, Träna Spanska, Zoo Tycoon,Assassins Creed ja ni fattar...listan kan bli längre.

Det blev tillslut dessa spel för bara 100kr totalt:


Så nu kommer jag bli asbra i spanska! Jaja,muy bien.

Kommentarer
Postat av: The Chewbacca Sister

Nu kan vi spela med varandra online, AGE OF EMPIRES I LOVE YOU!!♥

2010-08-12 @ 15:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0