Predetors today och min pojkvän i färg

När jag vaknade för drygt en timme sedan så var det för att lingonveckan knackat på dörren.
Pain! Men jag överlever och jag tar helst inte smärtstillande om det inte är så att jag får ont i hela kroppen.
Tycker inte om att förgifta kroppen. Och det är min åsikt.
Men idag blir det bio, Predetors.
Ännu en människojagad-historia. Inga förhoppningar, bara popcorn och godis.
Och det påminner mig om att inte dricka innan bion. När jag gjorde det på Inception för några dagar sedan,
blev jag vulkan-kissnödig. Pinsamt att gå upp och störa när man sitter i mitten av hela biosalongen.
Och nu till det otroliga(som jag inte har bildbevis för) som är att min pojk hade färger på sig.
Inte enbart svart. Oerhört glad. Kan inte beskrivas. Detta ser jag som ett litet steg för Chris, men ett stort steg för färg att komma in i hans huvud.
SUPERGLAD!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja den var grymt bra:D

2010-08-08 @ 14:37:44
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Sandra

ÅÅh hhaha hemskt att vara kissenödig på bio jag var också det när jag såg inception faktiskt! Och den var så spännande att jag satt och höll mig till jag med benen på ryggen skyndade mig som attan till toan:O. Det förstör verkligen hela upplevelsen!

2010-08-08 @ 16:51:06
URL: http://scenbloggen.com/sandramagnusson
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu! Gå in och kolla om det var du som vann! :D

2010-08-08 @ 17:10:31
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0