MEGA-BUTTER-WOMAN!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Ilskan skriks ut på morgonen...i min fantasi. Hela natten har jag sovit dåligt. Och när jag slutligen går upp,TIDIG FREAKIN MORGON KLOCKAN 08:30!!!!!!!, för att ringa till kommunkontoret för att söka lite bidrag så beräknar de att min sambo, ALLTSÅ INTE JAG, utan MIN SAMBO, tjänar för mycket och att JAG (min stolthet fnyser åt vårt bisarra land) inte har rätt till några pengar alls.

Mitt inre träsktroll brottade sig ut och fick plötsliga gurglande utbrott.
Och då blev det bakning. Aggressionen måste ut. Det enda som lindrar min smärta. SMÖR,ÄGG,MJÖL!!!
I TUNNLANDS AV ANTAL!
Mätt. Trött. Arg.
JAG.FÖRSÖKER.VARA.SNÄLL.

Kommentarer
Postat av: Malin

Å fy fan va arg jag hade varit!!!!!

Du får ta reda på om det verkligen är så, du som person har en rättighet! Ställ dom jävlarna mot väggen du är du du är inte din pojkvän!!! Så vad han tjänar för pengar ska dom skita i!!!

SV: TAck för ideerna =) Kram

2010-08-04 @ 21:22:21
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Va roligt =) jag blir glad av att läsa din blogg med ( hrrrmm förutom detta inlägget då ), du verkar vara en person jag lätt skulle kunna skratta och vara mig själv med! MKT HUMOR och det gillas!!

2010-08-04 @ 23:08:06
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0