Japanska,Spanska...vem vet?

Kanske blir det Arbetsförmedlingen ett tag till men jag tänker banne mig inte sitta här och leva som en tiggare.
Nu har jag varit ute och jag finner mig pigg. Inte sådär trött och halvsovande.
Hoppas att denna nya energi håller sig kvar.

Imma Be,Imma Be,Imma-Imma-Imma Be...FLY!

Snart får jag det andra antagningsbeskedet.
Lika nervöst som den gången jag fick göra ett rektoskopi :S
Inte skönt, men denna gången är det trevligt att slippa få känna en hand i röven.
Hoppas bara det blir som jag tänkt mig.

För sedan får jag mer att oroa mig över som att bli utstirrad av offentligheten.
Och då kanske jag längtar tillbaka till doktorn.

Have it BÄST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0