Funderingar kring Göteborg

Som sagt så vet ni vid det här laget att Göteborg kommer bli min studieort.
Men jag vet inte så mycket mer om GBG än Liseberg och...um...Liseberg?
Och det skrämmer mig. Kommer sitta där och vara rädd som en liten hare.
Och om någon kommer fram till mig kommer de se mig springa därifrån.
En ny omgivning att vänja sig vid.
Hatar att anpassa mig. Kan alla inte bara sluta anpassa sig så hade jag känt mig säkrare.
För då hade alla sett konstiga ut. ^^
Nu blir det till att återvända till Teletubbie-land.
I min egna personliga bubbla. Där ingen kan rucka på mig.
Och ja, om jag var tvungen att välja så skulle jag vara Po, den röda teletubbien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0