Familjen som väntar på mig

Mina syskon.Mina föräldrar. Är det mysigaste jag vet!
Saknar allihopa som in i HELL! Efter att ha flyttat så förstår jag hur mycket jag saknar dem. Drömde en mardröm häromdagen. Där familjen köpt en stor bassäng. Och så lossnade proppen. Och mina älskade småsyskon sögs ner i en vattenvirvel. Och jag kunde inte göra någonting.

Mamma tydde den och sa att jag har seperationsångest.
Kan man lugnt säga att jag har. Vill knappt skiljas från my love och än mindre skiljas från de band jag har till min familj. Så idag blir det hälsa på.
Min pappa har en sjukdom.
Och det gör allt så mycket svårare. Obeskrivbar smärta i mitt hjärta och för pappa. Vad jag läste om hans nyställda diagnos var att hans slemhinnor inte kan binda ihop sig. Pappa ska iaf äntligen få behandling.
Min pappa är väldigt dyrbar för mig. Och jag vill inte ens tänka på att han börjar bli gammal. Han är min pappa.
Och jag har fortfarande inte vuxit upp, utan är fortfarande hans lilla dotter inombords.

Så idag blir det en resa hem.

Kommentarer
Postat av: Malin

Familjen är det finaste vi har, jag hoppas verkligen innerligt att allt löser sig för er!!!

SV: Hmm ja du min dröm var att jag var en liten älva som kunde flyga, men jag hade hittat en magisk kristall som bara jag kunde ta krafter ifrån, och alla ville ha den här kristallen så jag blev jagad av drakar och andra fantasyfigurer hela drömmen och jag fick gömma kristallen om och om igen för att ingen skulle hitta den... helkonstig dröm =) brukar aldrig drömma om sådant =)

Kram

2010-08-03 @ 12:21:48
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: SARASTiLLE

okej :)

2010-08-03 @ 16:59:20
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: madde

sv: åh:D Tack hah♥

2010-08-03 @ 19:35:37
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0