Dyngsur,blöt,fuktig - Helt enkelt spöregn

En promenad med ett paraply - med tre personer.
Vare sig du tror att du har ett stort paraply eller inte, så ta inte chansen.
För det visade sig att jag och mina syskon skulle bli skitblöta anyway.

Chris och jag hämtade mina syskon idag för att åka iväg imorgon.
Skara Sommarland. Hoppas Bert har förberett ett soligt Skara annars får han se på semlor.
Och denna lilla trip med mina blodsbundna syskon. Vi ska ha grymt roligt.
Men nu blir det till att förbereda middagen.
BOOOYAH!

Kommentarer
Postat av: The Chewbacca Sister

Det var ju du och lillbrorsan(jag nämner inte heller några namn) som sprang utanför paraplyet och höll på.

2010-08-12 @ 15:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0