Det är DAGS!

Idag ska jag ner till min nya fabulösa skola.
Och jag har redan vaknat tidigt, redan innan min väckarklocka hinner påminna mig.
Jag darrar i hela kroppen och jag känner ända in i maggropen att detta kommer bli spännande.


Old pic. When I used to have short hair.


Hela jag måste fixas i ordning inför mötet med nya människor.
Läskigt. Jag brukar alltid fantisera om att jag gör något fel mitt i allting, att jag inte är tillräckligt normal utan någon med tourettes syndrom och bara skriker ut något otänkbart som "Fan,vilken snygg häck rektorn!" mitt i hans/hennes tal. Inte för att någon med tourette är onormal utan jag menar att skrika ut någonting inte är något jag normalt gör.
Eller jo, det gör jag faktiskt. Fast inte ofta.

Men nu sitter jag här och funderar över vilka av alla mina massvis med kläder jag ska ha på mig.
Casual men samtidigt ice-cool. Sistnämnda brukar jag inte vara.
KAOS! Vad ska jag ha på mig????

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha kul med text på headern så:O

2010-08-30 @ 21:51:08
URL: http://scenbloggen.com/sandramagnusson
Postat av: Sandra

kul med gamla bilder så förresten!:D. Höstkläder kommer! :)

2010-09-01 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0