Bloggen är mitt barn

Jag blev påmind av mig själv nu när jag är som hungrigast att jag har en blogg som måste skötas om.
Måste ju ta hand om den måttligt och regelbundet. Så var befinner jag mig just nu?
Hos Mikael tillsammans med Chris-hjärtegull. Fast de andra cyklar och hämtar pizza och jag sitter inne i ett varmt härligt hus. För jag har känt förändringens vind. Den kallas visst hösten.

Jag gick ut tidigt på morgonen och kände i luften att något var på gång.
Dimmigt,tyst,kallt. HÖÖÖÖST! Löv som blåser i håret och regn som bara vill regna ner på mig.
Det är härligt den första veckan men sedan blir man bara lite deppig.
Så lite tips här är att klä sig i starka färger trots detta gråa rusk som är påväg(och redan här).

Att klä sig i för stora kläder är något av det bästa jag vet.
Speciellt när man har en anledning. Snart är pizzorna här så det är bäst jag förbereder min mage för stora lass.
Good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0