Antagningsbesked 2 - reservplacerad

Besviken - en aning.
Visserligen står jag som reserv nummer 2. Men det gör mig fortfarande inte gladare. Har fantiserat hela juli om att få plugga japanska. Det skulle vara en dröm som går i uppfyllelse. Hela mitt liv blev plötsligt mycket tråkigare.
But I will keep going on... *snyft*

SNÄLLA!!
*Drar Göteborgs Universitetet i byxorna* Låt mig få min kurs!!!! 
Jag är inte alls desperat.

Idag blir det bio.
Men helt plötsligt är jag inte in-the-mood. Inception kan inte glädje mig med sin närvaro. Popcorn...orkar jag inte ens tröstäta. Allt är förstört!
BWUUUUUUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!

Jag hoppas ni har en fortsatt bättre dag än vad jag fick denna morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0